Računovodski servis Maribor
Brez zunanjih izvajalcev, brez dodatnih stroškov.
Izjemna ponudba Vam je na voljo.
V mariborski enoti sprejemamo vsa podjetja - d.o.o. in samostojne podjetnike - s.p. iz Maribora in širše okolice (Celje, Ptuj, Velenje) za vodenje računovodstva in knjigovodstva, ustanavljanje podjetja ter davčno svetovanje. Ker imamo širok spekter znanja in izkušenj Vas nestrpno pričakujemo, da vam razložimo vse prednosti brezpapirnatega računovodstva, elektronskega arhiva, ter uporabo poslovnega programa za vodneje poslovanja (z 20 letno tradicijo ter strankami iz celotne Slovenije in tudi preko meja). V primeru, da ustanavljate novo podjetje ali s.p. Vam pomagamo pri vseh postopkih, da izberete primernejšo pravno obliko in da čimprej začnete z opravljanjem vaše dejavnosti. Vse oblika podjetja/družbe so aktulane in je potrebno preučiti vse dobre in slabe strani za vašo poslovno pot. Nobena izmed oblik ni takoj za zavreči ampak je potrbno poglobljena obravnava. kasneje se lahko tudi naredi statusno preoblikovanje, vendar je povezano s stroški norarijata, odvetnika, itd. Na začetku poslovne poti je še kako pomembno določiti tudi ali je optimalneje postati davčni zavezanec ali ne. Za kompleksnejše rešitve delujočih podjetij, ki potrebuje celostno svetovanje lahko vključimo tudi preizkušene zunanje sodelavce s področja: revizije, prava, davkov, delovnopravne zakonodaje in ostalih področij.
Nahajamo se v severnem delu Maribora ob reki Dravi.
Stranke sprejemamo s celotne Štajerske regije in okolice: Maribor z širšo okolico vključno s Celjem , Velenjem, Ptujem ....
Je na začetku ustanovitve bolje postati davčni zavezanec ali ne?
Na začetku poslovne poti je odločitev dokaj pomembna in zavisi predvsem od dejavnosti (domača obrt, storitve, proizvodnja, maloprodaja, veleprodaja), načrtovanega prometa, načrtov širjenja, tipa dobaviteljev in statsusa ali so dobavitelji davčni zavezanci ali nezavezanci ter zneskovno količino prejetih računov. Za DDV nezavezanca je potrebno izpolnjevati tudi pogoje, ki so določeni v maksimalnem znesku letnega prometa itd.
V splošnem v kolikor želite opravljati storitve namemnjene fizičnim osebam (kozmetične, frizerske, masažne, spa storitve, itd) ali prodajate izdelke, ki jih sami proizvajate in prodajate fizičnim osebam bolje ostati davčni nezavezanec. V kolikor pa boste pred začetkom poslovanja in takoj po začetku imeli večje naložbe (v poslovni prostor, v oglaševanje, itd.) in stroške zaloge je bolje postati davčni zavezanec (ob predpostavki, da so dobavitelji tudi davčni zavezanci). V kolikor ste davčni zavezanec - zavezanec za plačilo DDV lahko poračunate znesek DDV na prejetih prejetih računov. Rezultat je manjši efektivni finančni stroški in vešje stanje na TRR.
Več možnosti - bi želeli pomagati in sami vnašati in znižati stroške računovodstva
Lahko Vam vodimo računovodstvo v celoti z vsemi klasičnimi računovodskimi in knjigovodskimi storitvami (knjiženje, DDV, odprte postavke, plače in prispevki, medletne in končne bilance) lahko z elektronskim arhivom ali pa bi želeli pomagati in si znižati stroške račuovodstva. V kolikor sami po navodilih vnašate podatke in skenirate dokumente v računovodski elektronski arhiv imate omogočen vpogled in nadzor nad arhivom. Hkrati pa je računovodstvo lahko cenejše, ker računovodstvo hitrejše obdeluje dokumente, če so pravilno vnešeni.
Najpogostejša dela, ki jih lahko opravljate sami:
- vnos prejetih računov
- vnos izdanih račnov
- vnos blagajniških rekapitulacij
- vnos bančnih izpiskov
Dodatna dela, ki jih lahko opravljate sami:
- zapiranje saldakontov : dokumentov z plačili kupcev in dobaviteljev
Lahko tudi druga opravila vendar se je potrebno natančno dogovoriti.
Posebno normiranci lahko veliko postorite sami.
Nekaj klasičnih računovodskih storitev, ki se opravljajo na mesečnem in letnem nivoju
- Osebni dohodki: obračun plač, obračun regresa in obračuna podjemnih pogodb ter priprava in oddaja obveznih poročil, priprava nalogov za nakazilo
- knjiženje v glavno knjigo in pomožne knjige
- temeljnica, knjige prejetih in izdanih računov, saldakonti, itd.
- obračun in oddaja DDV
- izdelava medletnih bilanc in ostalih poročil za lastno uporabo, kredite, lizinge in ostale potrebe
- priprava in oddaja bilanc ob koncu poslovnega leta
- priprava in oddaja podakov o vzdrževanih družinskih članih - VDČ
- kontrola podatkov M4/M8
- priprava in pošiljanje kontrolnih podatkov plačane dohodnine za zaposlene
- pomoč pri prijavi in odjavi delavcev, pogodbe o zaposlitvi
- preoblikovanje s.p. v d.o.o.
Z veseljem Vas pričakujemo v računovodskem servisu prihodnosti v Mariboru kjer znamo svetovati:
- davčnima zavezancem in nezavezancem
- podjetjem d.o.o.
- rednim samostojnim podjetnikom s.p.
- popoldanskim s.p.
- normirancem
- zasebnim zavodom
- društvom
Skenirajte v sistem.
Lahko si sami kategorizirate skene in si sami gradite dokumetni sistem. Enostavno skene dodajate v sistem, ki je povezan z računovodstvom. V računovodstvu se potem avtomatično ti dokumenti obdelajo do konca in poknjižijo. Potem lahko enostavno pregledujete elektronski arhiv in primerjate podatke. Brskanje po fasciklih ni več potrebno.
Najpogosteje uporabljene kategorije:
- prejeti računi
- izdani računi
- opomini/obresti
- pogodbe za podjetje
- pogodbe z delavci
- FURS
- Banka
- Ostalo
Če želite za od doma primerjati vse prejete račune od Simobila za predhodno leto in sicer podrobneje - po telefonskih številkah. Ni problema. S programom, ki ga dobite brez doplačila z nekaj kliki dobite računovodske podatke in skene na zaslon. Dosegljivo iz pisarne ali od doma.
Z vnašanjem pa si lahko tudi pocenite računovodstvo. Pošljite osnovne podatke o podjetju in vašem poslovanju ter poslali Vam bomo ponudbo za računovodske storitve,
Gradimo vam elektronski arhiv.
V poslovalnici v Mariboru vse pomembne dokumente skeniramo in dodajamo v elektronski arhiv, ki se nahaja v računovodstvu. Vsak sken opremimo s pomembnimi podatki ter poknjižimo, če je dokument za knjiženje. Gradimo digitalni elektronski arhiv, ki ga lahko ponudimo tudi vam na uporabo. Se pravi da lahko dostopate od doma in pregledujete vse prejete račune in jih primerjate podrobneje. Poleg skenov so vam na voljo tudi dopolnjeni računovodski podatki, ki vam omogočajo da se podatki pregledujejo:
- po mesečnih/dnevnih/letnih obdobjih
- po kupcih/dobaviteljih/partnerjih
- po zneskih
Za primer: enostavno lahko dobite seznam največjih stroškovnih računov (za storitve) s prejšnjega leta - in seveda tudi pripadajoči skene dokumentov.
Najpogosteje se skenira dokumentacijo:
- prejeti računi dobaviteljev
- izdani računi - včasih
- lizing pogodbe
- kreditne pogodbe
- FURS odločbe
- pogodbe o zaposlitvi od delavcev, prijave in odjave delavcev, ankeksi, ZPIZ poročilo o pretekli delovni dobi, urna prisotnost na delu,
- poročila bank: stanje kreditov
- in ostale pomembne dokumente
Najpogostejša dela, ki jih lahko opravljate sami:
vnos prejetih računov
vnos izdanih račnov
Brskanje po fasciklih je preteklost, prihodnost računovodstva je v digitalnem arhivu.
V kolikor že sami skenirate in dodajate skene v elektronski arhiv - potem računovodstvo samo dodaja ostale dokumente. Že vstavljene dokumente s strani uporabnika se v računovodstvu z odprtimi rokami preveri in uporabi.
Izkoristite program za poslovanje.
Že 20 let programiramo, razvijamo, inštaliramo, upoštevamo nasvete uporabnikov Vam toplo priporočam uporabo naših programov. Ker so to naš proizvod Vam lahko le te ponudimo brez doplačila, ker ste partner računovodskega servisa digiračunovodja. Program je prilagojen vaši dejavnosti zato je resnično uporaben. Poleg fakturiranja (računi, avansni račun, dobropisi) in komerciale (predračun, ponudba), nabave (naročilnica, prevzemnica), prodaje (prejeto naročilo, potrditev naročila, dobavnica, odpremnica) in poslovanja (servisni delovni nalog, proizvodni delovni nalog). Če bi imeli kakšne posebnosti pa se potem domenimo za denarno nadomestilo.
Trimesečna garancija na kvaliteto opravljenih storitev
Ker smo prepričani v naše znanje opravljanja računovodskih storitev ter izkušnje (več kot 20 let) in tudi v korekten odnos s stranko vam lahko nudimo posebno garancijo. V kolikor ne bi bili zadovoljni z našimi računovodskimi storitvami v prvih treh mesecih in bi želeli da se prekine sodelovanje, vam vrnemo denar za že plačane računovodske storitve. Če ne želite Vam niti ni potrebno pojasniti vzroka. Lahko pa Vam povemo, da še nihče ni izkoristil ponujene garancije.