Sodobno knjigovodstvo z elektronskim arhivom
Izkoristite sodobno digitalizirano knjigovodstvo, ki ga nudimo saj za Vas skeniramo dokumente in za Vas gradimo elektronski arhiv - računovodski dokumentni sistem.
Danes knjigovodstvo ni več kot je bilo pred 20 leti. Niti ni več tako kot je bilo pred 5 leti. V letu 2019 (in že tudi prej) je pri nas celotno knjigovodstvo digitalizirano. Poslovne listine vseh naših strank se danes digitalizirajo / skenirajo. Tehnologija prepozna podatke s skeniranih dokumentov in dokument sken s podatki se avtomatično poknjiži v elektronski arhiv. Digitalizacija in tehnologija opravi svoj del naloge.
Gradi se digitalni arhiv, ki Vam omogoča vpogled kadarkoli in od kjerkoli v digitalizirane poslovne listine. Iskanje poslovnih listin je precej hitrejše in enostavnejše. Arhiv je precej manjši in dokumenti v digitalni obliki. Brskanje po papirjih je zmanjšano na minimum. To sodobno knjigovodstvo, katerega uporabljamo, omogoča opravljati računovodske in knjigovodske storitve kvalitetneje in hitreje. Stranke z digitaliziranim knjigovodstvom pridobijo na času in agilnosti in se prihranjeni čas lahko porabi za opravljanje vaše osnovne dejavnosti.
Kateri dokumenti so v vsakem primeru primerni za digitalni arhiv:
- prejeti in izdani računi, blagajniški dnevnik, zaključki iz elektronskih registrskih blagajn
- pogodbe o zaposlitvah delavcev
- prijave in odjave delavcev
- odločbe in ostali dopisi od FURS-a
- prejeti in izdani opomini
- bančni izpiski
- potni stroški - priloge
Poleg pregledovanja poslovnih listin preko internet povezave lahko tudi sami dodajate dokumente v digitalni arhiv in s tem gradite svoj dokumentni sistem. Dokumente klasificirate, opremite s ključnimi podatki in shranite na računovodski strežnik. Lahko tudi pomagate računovodstvu in si s tem zmanjšate ceno računovodstva.
Se pravi poleg veliko prednosti, ki jih pridobite s sodobnim knjigovodstvom si lahko tudi zmanjšate stroške računovodstva.

Iskanje po elektronskem arhivu je res enostavno in uporabno. Na voljo imamo več kriterijev za prikaz in iskanje:
- po kupcu/dobavitelju/partnerju
- datumski kriterij: dnevni, mesečni, letni, ali poljubno obdobje
- znesek
- in ostali kriteriji
Primera koristnosti elektronskega arhiva:
- V kolikor se želi seznam največjih računov za storitve v predhodnjem letu. Enostavno se prikaže seznam vseh prejetih računov za obdobje predhodnjega leta, ter se ga uredi po znesku - od največjega do najmanjšega. Seveda, ko se sprehajamo po seznamu se prikazuje tudi pripadajoči sken prejetega računa.
- Ali v kolikor želimo seznam vseh računov prejetih od dobavitelja za električno energijo. Enostavno se določi obdobje prejšnjega leta in v kriterij dobavitelj vpiše dobavitelja. Seveda se nam prikaže tudi pripadajoči sken prejetega računa, da imamo na voljo celotne podatke.
Prihodnost je vsekakor v naprednem računovodstvu in knjigovodstvu, ki izkoristi digitalizacijo dokumentov. Zahtevajte ponudbo za računovodstvo.